MEDARBEJDER COACHING

Som medarbejder fører du både egne og andres beslutninger ud i livet.

Som medarbejder har du den nøglerolle at realisere egne og andres beslutninger. Du og dine kolleger ved af erfaring, at det ofte er lettere sagt end gjort. Det er ikke en enkel mekanisk opgave, for den rummer adskillige krævende og ”levende” processer:

  1. Du har brug for at gøre opgaven til din – finde din måde at gå til opgaven på.
  2. Du skal i mange tilfælde forholde dig til samarbejde med en eller flere kolleger.
  3. Du skal søge at omsætte det, der ledelsesmæssigt er besluttet til den konkrete, sammensatte virkelighed, hvori det skal finde liv.

Med andre ord står du som medarbejder med et ansvar for at planen / beslutningen / opgaven gøres til virkelighed.

Som coach inviterer jeg til, at vi nysgerrigt kigger på opgaver, udfordringer og muligheder, du står overfor. Vi ser bl.a. på:

  • Hvad der skal til, for at du finder din måde at gå til opgaverne på.
  • Samarbejdsrelationerne
  • Hvordan beslutningen kan kobles meningsfuldt til sammenhængen, hvori den skal fungere – m.a.o. hvordan beslutningen kan plantes bedst muligt, så den kommer til at slå rødder.